Print

Fruitbedrijf Bruneel-Cox winnaar van de Innovatiecampagne 2016

Fruitbedrijf Bruneel-Cox uit Rijkevorsel behoort tot de tien laureaten van de Innovatiecampagne 2016. Samen met collega's Stefaan en Nelen Van Elven-Devoghel ontwierpen zij de Hoevewinkel 2.0. Voor dit idee maken ze nog kans op de publieksprijs. Help hen mee aan de overwinning en breng je stem uit via www.innovatiesteunpunt.be/wedstrijd.

Hoevewinkel 2.0

Fruitteler Bruneel-Cox en groenteteler Van Elven runnen beiden een eigen hoevewinkel. Ze merkten dat de openingsuren en de locatie vaak nog een beperkende factor zijn. Daaraan moet deze mobiele hoevewinkel tegemoetkomen. De nieuw ontwikkelde container kan neergezet worden op gelijk welke plaats en biedt een volledig nieuwe winkelervaring. Het is een onbemande shop, met camerasysteem.

De verkoop gebeurt via self-scanning en is cash-loos. Daardoor kan met ruime openingsuren worden gewerkt en kan de winkel 7 dagen op 7 open zijn. In de winkel worden de producten verkocht van de twee bedrijven, eventueel aangevuld met het aanbod van landbouwers uit de buurt. 

Meer info vind je in het filmpje op de website van Innovatie Steunpunt.

Publieksprijs Innovatiecampagne 2016

Voor het idee van de Hoevewinkel 2.0 maken ze nog kans op de publieksprijs. Help hen mee aan de overwinning en breng je stem uit via www.innovatiesteunpunt.be/wedstrijd.
Met je stem maak je kans op één van de drie Vlaanderen Vakantiecheques van Logeren in Vlaanderen Vakantieland ter waarde van € 100.